')); replace2=replace.replace(new RegExp('form','gim'),'div'); document.getElementById(Id_Rozblog_Comment).innerHTML='
'; } } xmlhttp.open("GET",'http://setarh333.rozblog.com/post/comment/'+CommentID,true); xmlhttp.send(); } function SM(strCode) {document.getElementById ('tex').value +=strCode;}

مطالب علمی و آموزشی

به سایت مطالب علمی و آموزشی خوش آمدید

banner
آیامطالب وبلاگ مورد پسند شماست؟
جستجوگر پیشرفته



قوی ترین ابر رایانه جهان توسط استیون هاوکینگ ساخته شد

 

 

قوی‌ترین ابررایانه حافظه اشتراکی جهان در اروپا به دست یکی از مشهورترین فیزیکدانان جهان راه‌اندازی شد.

استفان هاوکینگ، فیزیکدان نظری مشهور پیش‌بینی کرده که ابررایانه «COSMOS» ساخت شرکت SGI‌ و اولین سیستم از این نوع، به گشایش دریچه‌های جدید در جهان خواهد پرداخت.

در طول این راه‌اندازی که به عنوان بخشی از کارگاه کیهان شناسی عددی ۲۰۱۲ در مرکز علوم ریاضیاتی دانشگاه کمبریج برگزار شد، هاوکینگ اظهار کرد: ما اخیرا پیشرفتهای چشمگیری در کیهان‌شناسی و فیزیک ذرات داشته‌ایم. کیهان‌شناسی اکنون یک علم دقیق بوده از این رو به دستگاه‌هایی مانند Cosmos برای دستیابی و لمس جهان واقعی و بررسی درست بودن مدلهای ریاضیاتی خود نیازمندیم.

ابررایانه Cosmos بخشی از تاسیسات محاسباتی با عملکرد بالا شورای تسهیلات علم و فناوری دیراک، یک سرویس ملی برای کیهان‌شناسان، ستاره شناسان و فیزیکدانان ذرات در انگلیس و همچنین کاربران غیردانشگاهی است.

کارگاه کیهان‌شناسی عددی ۲۰۱۲ رهبران کیهان‌شناسی محاسباتی و مبتکران فناوری را گرد هم آورده است.

هاوکینگ افزود: امیدوارم که ما به زودی بتوانیم یک نظریه نهایی را پیدا کنیم که در اساس ما را قادر به پیش‌بینی همه‌چیز در جهان کند.

این کیهان‌شناس و نظریه‌دان انگلیسی اظهار کرد: حتی اگر موفق به شناسایی یک نظریه نهایی نشویم، هنوز به ابررایانه‌ها برای توصیف چگونگی چیزی به بزرگی و پیچیدگی جهان و همچنین دلیل رفتارهای انسانی نیاز داریم.

برنامه تحقیقاتی کنونی کنسرسیوم Cosmos قصد دارد تا درک منشا و ساختار جهان را بویژه از طریق کاوشهای علمی آسمان ریزموج کیهانی ارتقا بخشد.

  منبع:  مجله الکترونیکی دانش


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

:: بازدید : 55
:: ارسال شده در: کامپیوتر واینترنت ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [سه شنبه 03 مرداد 1391 ] [ 19:22]
تاریخ

كــــوفتــه سيب زميــني

موادلازم:
گوشت‌ چرخ‌كرده‌ 300: گرم‌
هویج پخته و‌ خرد شده‌ : 3 عدد
فلفل‌ دلمه‌ای‌ خرد شده 2: عدد
زیره‌ : به‌ میزان‌ كافی‌
نمك‌ و فلفل‌ و دارچین‌ : به‌ میزان‌ كافی‌
گوجه‌ فرنگی : 4 عدد
زرشك : به‌ میزان‌ كافی‌
سیب‌ زمینی‌ 6: عدد
روغن‌ مخصوص سرخ‌ كردنی : به مقدار لازم
كره 1: قاشق‌ سوپخوری‌

::: طرز تهیه :::

::: ابتدا كره‌ را در ظرفی‌ می‌ریزیم‌ و با هویج‌ و فلفل‌ دلمه‌ای‌ خرد شده‌ تفت ‌می‌دهیم‌. بعد گوشت‌ چرخ‌ کرده‌ را به‌ همراه‌ زیره‌ اضافه‌ می‌كنیم‌. سپس پوست‌ گوجه‌ فرنگی‌ها را می گیریم و رنده‌ می‌كنیم‌ و با مواد قبلی مخلوط می‌کنیم‌. نمك‌، فلفل‌، دارچین‌ و زرشك‌ را هم‌اضافه‌ كرده‌ و می‌گذاریم‌ تا با حرارت‌ ملایم‌ بپزند. در مرحله‌ بعد، سیب‌ زمینی‌ها را رنده‌ كرده‌ و به‌ مواد پخته شده اضافه‌ می کنیم و خوب‌ باهم‌ مخلوط می‌كنیم‌. آن‌ گاه‌ مقداری‌ از مواد را برداشته‌ و به‌ صورت‌ كوفته‌ در می آوریم. کوفته ها را در روغن‌ سرخ‌ می کنیم. حال غذای‌ شما آماده ی سرو است‌.

::: تذكر: اگر دوست‌ داشتید می‌توانید زرشك‌ را از موادتان‌ حذف‌ كنید.

:: امتیاز: نتیجه : 2 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 10

:: بازدید : 71
:: ارسال شده در: بخش آشپزی ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [سه شنبه 03 مرداد 1391 ] [ 19:19]
تاریخ

 

 

مشهـد، مـوزه ای به وسعـت یک شهـر ! 

فرهنگ و هنر مشهد مدیون دست هنرمندانی است که از زمان‌های بسیار دور در این امر همت گماشته اند و مشهد را به مهد فرهنگ و هنر تبدیل کرده اند. چراکه شاعران، دانشمندان و عرفای بزرگی از این سرزمین برخاسته‌اند و نام آنها در تاریخ این سرزمین جاودانه است. گذشته از اماکن مذهبی و بارگاه مقدس هشتمین امام شیعیان، از بزرگان این سرزمین همین بس که نام فردوسی را بر بلندمرتبه ترین قله ادبیات جهان نوشته‌اند.

عظیم‌ترین و با شکوه‌ترین اماکن مذهبی ایران و جهان آنهاییست که در آن دین و هنر اسلامی به هم پیوند خورده ‌است و در این محل، چه بسا که هنرمندان، عمرشان را برای ساختن مناره یا ایجاد محرابی به پایان رسانده باشند و اکنون اِلِمان ها و نمونه هایی از تلاش و همت والایشان برگوشه کنارهای این شهر نمایان است.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

:: بازدید : 73
:: ارسال شده در: بخش جغرافیا , گالری عکس ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [سه شنبه 03 مرداد 1391 ] [ 19:10]
تاریخ


[تاريخ:۸ تیر ۱۳۹۱]
 ~ خبر های کوتاه از دنیای علم و فناوری،گوشی های هوشمند و تبلت

ارزانترین تبلت جهان

جدیدترین نسخه از ارزان‌ترین تبلت جهان در کشور هندوستان پرده برداری شد.‌ تبلت “آکاش ۲″ که نسبت به نسخه پیشین برتری‌هایی داشته و با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید.
دولت هندوستان امیدوار است این تبلت ارزان‌قیمت بتواند به بهبود آموزش و دسترسی به اینترنت در این کشور کمک کند. نسخه جدید این تبلت از پردازشگر پرسرعت‌تری برخوردار بوده و اپلیکیشن‌های جدیدتری که توسط دانشجویان و استادان ساخته شده‌اند به آن افزوده شده است.
این نسخه جدید از تبلت ارزان “آکاش” که نسخه اول آن در اکتبر ۲۰۱۱ عرضه شد،‌ روز گذشته توسط موسسه فناوری هند یا IIT در بمبئی معرفی شد.
کاپیل سیبال” وزیر توسعه منابع انسانی هند در کنفرانسی ویدیویی اعلام کرد این تبلت جدید که ویژگی‌های آن نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده و در عین حال قیمت ارزان آن حفظ شده، ‌قدمی جدید در مسیر تحقق رویاهای هندوستان برای تامین تبلت‌های مورد نیاز میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو است.
در مراسم رونمایی از این تبلت، ‌چهار دستگاه از تبلت آکاش ۲ به روسای کالج‌های مهندسی VJTI، پونا،‌ بمبئی و MES Pilai اهدا شد. انتظار می‌رود این تبلت‌‌ها در دسامبر ۲۰۱۲ وارد بازار شود. دولت هندوستان قصد دارد علاوه بر تولید تعدادی از این تبلت‌ها ویژه دانشجویان مهندسی،‌پنج میلیون تبلت دیگر برای تامین نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان کالج‌ها تولید کند.
پردازشگر این تبلت جدید از ۳۶۶ به ۸۰۰ مگاهرتز ارتقا یافته و عمر باطری آن از کمتر از دو ساعت به سه ساعت افزایش یافته است. همچنین حساسیت سطح لمسی این تبلت نیز افزایش پیدا کرده‌است.
بیش از ۱۵۰ نفر از استادان دانشگاه، ‌مهندسان و دانشجویان مهندسی در تولید این تبلت همکاری داشته‌اند. تغییرات ایجاد شده در این تبلت باعث شده دانشجویان بتوانند از آن برای استفاده از کلاس‌های درسی ویدیویی و تعاملی استفاده کرده و از کلاس در تست‌های آنلاین شرکت کنند.

منبع همشهری آنلاین


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

:: بازدید : 65
:: ارسال شده در: کامپیوتر واینترنت ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [سه شنبه 03 مرداد 1391 ] [ 19:04]
تاریخ

گوشی های هوشمند و ارزانترین تبلت جهان

خبر های کوتاه از دنیای علم و فناوری،گوشی های هوشمند و تبلت ارزانترین تبلت جهان جدیدترین نسخه از ارزان‌ترین تبلت جهان در کشور هندوستان پرده برداری شد.‌ تبلت “آکاش ۲″ که نسبت به نسخه پیشین برتری‌هایی داشته و با قیمت ۴۰ دلار به فروش خواهد رسید. دولت هندوستان امیدوار است این تبلت ارزان‌قیمت بتواند به بهبود آموزش و دسترسی به اینترنت در این کشور کمک کند. نسخه جدید این تبلت از پردازشگر پرسرعت‌تری برخوردار بوده و اپلیکیشن‌های جدیدتری که توسط دانشجویان و استادان ساخته شده‌اند به آن افزوده شده است. این نسخه جدید از تبلت ارزان “آکاش” که نسخه اول آن در اکتبر ۲۰۱۱ عرضه شد،‌ روز گذشته توسط موسسه فناوری هند یا IIT در بمبئی معرفی شد. “کاپیل سیبال” وزیر توسعه منابع انسانی هند در کنفرانسی ویدیویی اعلام کرد این تبلت جدید که ویژگی‌های آن نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده و در عین حال قیمت ارزان آن حفظ شده، ‌قدمی جدید در مسیر تحقق رویاهای هندوستان برای تامین تبلت‌های مورد نیاز میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو است. در مراسم رونمایی از این تبلت، ‌چهار دستگاه از تبلت آکاش ۲ به روسای کالج‌های مهندسی VJTI، پونا،‌ بمبئی و MES Pilai اهدا شد. انتظار می‌رود این تبلت‌‌ها در دسامبر ۲۰۱۲ وارد بازار شود. دولت هندوستان قصد دارد علاوه بر تولید تعدادی از این تبلت‌ها ویژه دانشجویان مهندسی،‌پنج میلیون تبلت دیگر برای تامین نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان کالج‌ها تولید کند. پردازشگر این تبلت جدید از ۳۶۶ به ۸۰۰ مگاهرتز ارتقا یافته و عمر باطری آن از کمتر از دو ساعت به سه ساعت افزایش یافته است. همچنین حساسیت سطح لمسی این تبلت نیز افزایش پیدا کرده‌است. بیش از ۱۵۰ نفر از استادان دانشگاه، ‌مهندسان و دانشجویان مهندسی در تولید این تبلت همکاری داشته‌اند. تغییرات ایجاد شده در این تبلت باعث شده دانشجویان بتوانند از آن برای استفاده از کلاس‌های درسی ویدیویی و تعاملی استفاده کرده و از کلاس در تست‌های آنلاین شرکت کنند.

منبع همشهری آنلاین


:: امتیاز: نتیجه : 1 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 5

:: بازدید : 70
:: ارسال شده در: کامپیوتر واینترنت , گوشی ها ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [سه شنبه 03 مرداد 1391 ] [ 18:22]
تاریخ

خبرگزاری مهر: شرکت نرم افزاری مایکروسافت دیروز دوشنبه ۲۶ تیرماه نسخه جدیدی از برنامه مایکروسافت آفیس خود را با ویژگی لمسی رونمایی کرد.

برنامه آفیس مایکروسافت که بیش از یک میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و در ۹۰ درصد رایانه ها نصب شده است، سالانه ۱۵ میلیارد سود برای این شرکت به همراه می آورد.

شب گذشته استیو بالمر مدیر اجرایی مایکروسافت طی یک نشست خبری در سانفرانسیسکو نسخه جدید این برنامه با عنوان Office 2013 را که انتظار نمی رود پیش از سال آتی میلادی عرضه شود، رونمایی کرد.

براساس اظهارات مدیر اجرایی مایکروسافت این نرم افزار نسل جدیدی است که برخی از ویژگهای نسخه های قبلی را دربرگرفته اما از زیبایی برخوردار است که در ویندوز ۸ و ویندوز تلفنهای هوشمند ارائه کرده ایم و همانقدر که دانشجویان، خانواده های پرمشغله و سایر کاربران می توانند از آن استفاه کنند، کارآیی این نرم افزار در بخش اداری نیز جالب توجه است.

 


:: امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 25

:: بازدید : 167
:: ارسال شده در: کامپیوتر واینترنت ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [دوشنبه 02 مرداد 1391 ] [ 19:25]
تاریخ

شامی نخودچی ویژه سفره افطار

مواد لازم

گوشت چرخ كرده=300 گرم 
پیاز درشت =1 عدد 
آرد نخود چی= 300 گرم 
نمك و فلفل و زردچوبه= به میزان لازم 
آب =به میزان لازم
روغن جهت سرخ كردن =به میزان لازم
تخم مرغ= 3 عدد 
زعفران= 1/2قاشق چایخوری
طرز تهیه:
گوشت چرخ كرده را با پیاز و تخم مرغ و آرد نخودچی و زعفران و نمك و فلفل و زردچوبه مخلوط كرده آب را اضافه می كنیم تا مایه نسبتاٌ شلی مانند ماست سفت بدست آید . 
سپس روغن را داغ كرده و با ملاقه یا قاشق كمی از مایه را در روغن انداخته می گذاریم یك طرف آن طلایی شود و بر می گردانیم سپس طرف دیگر را سرخ می كنیم .

سوپ کشک و آب لیمو

سوپ جو با کشک و آب لیمو ..یک طعم متفاوت
مواد لازم :
جو پرک نصف بسته
هویج متوسط چهار عدد
اب مرغ چهار لیوان
آب جوش یک لیوان
نمک و فلفل به میزان دلخواه
کشک نصف یک شیشه کوچک(اضافه کردن کشک بیشتر بلامانع است)
آب لیمو دو یا سه قاشق مربا خوری
نعنا ع داغ برای تزئین به میزان لازم
طرز تهیه:

ابتدا جو پرک را به همراه هویج رنده شده با یک لیوان آب جوش کمی می پزیم تا آب آن تمام شود سپس آب مرغ را اضافه کرده و می گذاریم کمی همراه مواد بجوشد و در اخر کشک را کم کم اضافه می کنیم و هم می زنیم پس از این که خوب جا افتاد کمی آب لیمو و نک وفلفل به مواد اضافه می کنیم و به هنگام سرو غذا روی ان را نعناع داغ می ریزیم ..نوش جان

روش تهیه‌ی ماهی و گردو

مواد لازم:
گردوی خرد شده= 1 فنجان 
نان خشک شده و آسیاب شده= 3 قاشق غذاخوری 
پوست لیموی کاملاً رنده شده= 3 قاشق غذاخوری 
روغن زیتون= 3 قاشق غذاخوری
شوید خرد شده =یک و نیم الی دو قاشق غذاخوری 
نمک و فلفل= به میزان لازم 
فیله ماهی= 5 الی 6 عدد 
سس خردل= به میزان لازم
آب لیموی تازه= یک چهارم فنجان 


طرز تهیه:

1 – گردوها را داخل چرخ گوشت ریخته و به اندازه‌های نه چندان ریز چرخ کنید. سپس نان خشک آسیاب شده و پوست لیمو و روغن زیتون و شوید را با گردو مخلوط کنید و خوب به هم بزنید. چاشنی‌های دلخواه از جمله نمک و فلفل را به آن‌ها بیفزایید. 
2 – ظرف مورد نظر برای پخت ماهی را با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس ماهی‌ها را داخل آن طوری بچینید که پوست آن‌ها کف ظرف قرار بگیرد. روی آن‌ها را کاملاً به سس خردل آغشته نمایید. 
3 – حدود یک سوم فنجان از مخلوط گردو را روی هر کدام از فیله ها بریزید و به آرامی روی ماهی‌ها فشار دهید. سپس روی آن‌ها را با پلاستیک بپوشانید و به مدت 2 ساعت (یا بیشتر) در یخچال قرار دهید. 
4 – ماهی را به مدت 15 الی 20 دقیقه داخل فر با دمای 350 درجه فارنهایت قرار دهید تا زمانی که ماهی‌ها کاملاً بپزند. قبل از سرو روی آن‌ها آب لیمو بریزید.

:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

:: بازدید : 75
:: ارسال شده در: بخش آشپزی ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [دوشنبه 02 مرداد 1391 ] [ 17:04]
تاریخ

پنجره‌هایی که برق تولید می‌کنند!

محققان دانشگاه کالیفرنیا در لس‌آنجلس موفق به ساخت یک سلول خورشیدی جدید شفاف شده‌اند که پیشرفت بزرگی در تولید برق از پنجره‌های ساختمان‌ها و منازل با حفظ ویژگی شفافیت محسوب می‌شود.

این محققان در پژوهش خود که در مجله ACS Nano منتشر شده، به توصیف گونه جدیدی از سلول خورشیدی پلیمری پرداخته‌اند که بیشتر با جذب نور مادون قرمز و نه نور مرئی به تولید انرژی پرداخته که این سلولها را تا ۷۰ درصد برای چشم انسان شفاف می‌کند.

این دستگاه از یک پلاستیک فتوولتائیک ساخته شده که نور مادون قرمز را به جریان الکتریکی تبدیل می‌کند.

سلولهای خورشیدی پلیمری به دلیل مزیت‌های آنها بر فناوری‌های سلول خورشیدی رقیب موفق به جلب توجه بیشتری شده‌اند. دانشمندان همچنین در حال بررسی این سلولها برای پتانسیل آنها در کاربردهای دیگر هستند.

چندین کاربری دیگر با دستگاه‌های پرکاربرد فتوولتائیک کاملا شفاف قابل اجرا است که از آن جمله می‌توان به فتوولتائیک ادغام شده در ساختمان و شارژرهای فتوولتائیک کاملا شفاف ادغام شده برای دستگاههای الکترونیک قابل حمل اشاره کرد.

تلاشهای پیشین برای ایجاد سلول‌های خورشیدی پلیمری شفاف و نیمه شفاف با شفافیت پایین نور مرئی و یا کارایی پایین دستگاه روبه‌رو بودند چرا که مواد فتوولتائیک کاملا شفاف پلیمری و رساناهای شفاف کارا بخوبی در طراحی و ساخت دستگاه اعمال نشده بودند.

این محققان سلولهای خورشیدی پلیمری با کارایی بالا و دارای شفافیتی واضح را با الحاق پلیمر نزدیک مادون قرمز حساس به نور، با استفاده از فیلم‌های کامپوزیت نانوسیسم نقره به عنوان الکترود شفاف اصلی را نمایش دادند.

پلیمر فوتواکتیو نزدیک مادون قرمز بیشتر به جذب نور نزدیک مادون قرمز می‌پردازد اما به نور مرئی کمتر حساس است که عملکرد سلول خورشیدی و شفافیت در ناحیه طول موج مرئی را متعادل می‌کند.

دستاورد دیگر یک رسانای شفاف ساخته‌شده از ترکیبی از نانوسیم نقره و نانوذرات دی‌اکسید تیتانیوم بوده که قابل جایگزینی برای الکترود فلزی مات مورد استفاده در گذشته است.

این الکترود کامپوزیت همچنین به سلولهای خورشیدی اجازه می‌دهد تا با پردازش محلول به شکل اقتصادی ساخته شود.

با این ترکیب، چهار درصد بازده تبدل نیرو برای سلولهای خورشیدی پلیمری محلول پردازشی و شفاف بدست آمده است.

منبع:مجله الکترونیکی دانش


:: امتیاز: نتیجه : 3 امتیاز توسط 5 نفر مجموع امتیاز : 15

:: بازدید : 74
:: ارسال شده در: بخش علمی ,

نویسنده
نویسنده : حاجی حسنی
تاریخ : [دوشنبه 02 مرداد 1391 ] [ 13:16]
تاریخ
آخرین مطالب ارسالی
علوم ششم ساخت لایه های زمین با گچ تاریخ : چهارشنبه 04 تیر 1399
علوم ششم درس 11 تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399
6 راه برای بهبود وضعیت تحصیلی کودک در بیرون از کلاس تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393
آشپزخانه های اُپن موجب بروز آسم میشود تاریخ : چهارشنبه 15 بهمن 1393
بهمن دو ملی پوش تیم اسکی آمریکا را بلعید تاریخ : پنجشنبه 09 بهمن 1393
آتشفشان تاریخ : پنجشنبه 09 بهمن 1393
بزرگترین سیل دنیا تاریخ : پنجشنبه 09 بهمن 1393
شهری که بیشترین بارش دنیا در آنجا می بارد تاریخ : چهارشنبه 08 بهمن 1393
راز عمر دراز ژاپنی ها چیست؟ تاریخ : جمعه 03 بهمن 1393
جمعیت ایران به ۷۷.۱ میلیون نفر رسید تاریخ : جمعه 03 بهمن 1393
تصاویری از پدیده شگفت انگیز شفق قطبی تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
زندگی در جنگل های آمازون (عکس) تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
تصاویری دیدنی از جنگل های آمازون تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
اثرات گردوغباربرسلامت فرد تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
طراحی سوال امتحانی تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
راز مثلث برمودا تاریخ : چهارشنبه 01 بهمن 1393
نرم‌افزار نقشه گرافیکی راه‌ها روی تلفن‌ همراه فعال شد تاریخ : سه شنبه 30 دی 1393
دانلود کتاب جغرافیا ی دوم دبیرستان تاریخ : دوشنبه 29 دی 1393
Seterra (نرم افزار آموزش جغرافی) تاریخ : پنجشنبه 25 دی 1393
جدیـدترین توصیـه‌های امنیـتی بانـک مرکزی به شهرونـدان تاریخ : دوشنبه 22 دی 1393
صفحات سایت
user
progress عضو شويد


progress فراموشی رمز عبور؟

progress عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 320
کل نظرات کل نظرات : 27
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین کاربران آنلاین

آمار بازدید آمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 67
باردید دیروز باردید دیروز : 13
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 211
بازدید ماه بازدید ماه : 418
بازدید سال بازدید سال : 3,179
بازدید کلی بازدید کلی : 36,824

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 3.17.155.88
مرورگر مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل سیستم عامل :
RSS

Powered By
Rozblog.Com
Translate : RojPix.ir

src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">









خبرنامه:

برای دریافت جدیدترین مطالب درایمیل خودتان ،آدرس ایمیل تان رادر کادر زیر وارد نمائید.

Delivered by FeedBurner




آیامطالب وبلاگ مورد پسند شماست؟




فال حافظ

http://www.blogfa.com/photo/r/ramindalili.gif ارسال لینک